zaterdag 1 november 2014

Muziek

In mijn leven neemt muziek een belangrijke plaats in. Ik luister er graag naar, zing graag en ga ook graag naar concerten. Via de fantasy festivals heb ik veel leuke nieuwe bands mogen ontmoeten. Maar ook op andere plekken kom je (soms onverwacht) heerlijke muziek tegen. Zoals Walpurgisnacht 2009 in Hahnenklee. Het heksensabbat dat in de Harz volop wordt gevierd. Daar zag ik voor het eerst een Mittelalter rockband, genaamd Nachtgeschrei. Ze brachten 3 cd's uit, wisselden van zanger en brachten een nieuwe cd met hem uit (en komend jaar volgt er weer een!). Op 25 oktober traden ze op in Bad Oeynhausen, 3 uur rijden. En na 5 jaar was ik er weer bij. Van Beltane naar Samhain. Ik heb genoten! Hopelijk zie ik ze snel weer.


1 opmerking:

  1. In het weekend van 8/9 augustus ga ik naar M'era Luna in Hildesheim. Daar kan ik genieten van onder meer Nightwish, Tanzwut, L'ame immortelle en Nachtgeschrei! :-)

    BeantwoordenVerwijderen