zaterdag 15 maart 2014

Odin

Een onderdeel van paganisme is liefde en respect voor de natuur, zoals ik in een eerder bericht ook al schreef. Voor mij betekent dat, dat ik ook bewust met mijn eten omga. Ik heb een kip geadopteerd, waardoor ik biologische eieren kan ophalen. Zie voor meer informatie: http://adopteereenkip.nl/
Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk biologisch vlees en vis te kopen. En ik haal elke week biologisch gekweekte groente en fruit. Ik haal bij mijn lokale groentenboer de Odin tas. Er zijn meerdere aanbieders van dit soort tassen, en ik ben van plan om ze allemaal gedurende een langere periode uit te proberen. Ik heb namelijk gelezen dat er niet altijd evenveel variatie in de tassen zit. Dus ik ga eens kijken of het mij bevalt. Later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten